Sat Reparatie
Toestel opsturen

Geachte klanten,

Wij zijn van 6 juni tot en met 24 juni 2018 gesloten.
U kunt ook defecte toestel vanaf 2 juni tot en met 24 juni 2018 niet naar ons opsturen.
Maandag 25 juni 2018 staan wij weer voor u klaar.

Met vriendelijke groeten, Sat Reparatie

Gebruik dit formulier alleen om uw Smartphone op te sturen! Klik hier onder op serviceformulier:

Wat moet u doen?
Er zijn twee manieren waarop u uw smartphone ter reparatie kunt aanbieden.

A. Brengen op onze werkplaats
U moet eerste een afspraak maken maar u kunt niet opwachten. Klik hier om online een afspraak in te plannen.

B. Opsturen
U kunt defecte smartphone (samen met het serviceformulier!) verpakken in een beschermende envelop of doos. U hoeft alleen de smartphone naar ons te verzenden, dus kabels , simkaart e.n.z. niet meesturen a.u.b. U kunt de pakket versturen zoals u zelf wilt dus verzekerd of aangetekend.
Gebruik hiervoor wel een verzekerde verzending, zodat uw toestel is verzekerd bij verlies of diefstal.

Via dhlforyou.nl kunt u uw pakket al voor € 4,- versturen (verzekerde verzending € 5,50). Uw pakket is verzekerd tot € 500,- zonder eigen risico.

Via gls-info.nl kunt u uw pakket voor € 6,25 versturen.

Elk pakket is standaard tot maximaal € 500,- verzekerd met een eigen risico van € 50,-.

Via Post.nl verstuurt u uw pakket voor € 6,95 versturen (verzekerde verzending € 8,60).

Uw pakket is verzekerd tot € 500,- zonder eigen risico.

1. Betaling
Na reparatie van uw smartphone ontvangt u van ons een e-mail bericht met daarin de factuur van de reparatie en een link om deze online te Betalen.

2. Verzending
Na ontvangst van uw betaling wordt uw gerepareerde smartphone naar u terug gestuurd.

3. Wat zijn de kosten?
Onder de reparaties kunt u de kosten per reparatie vinden. Wanneer het toestel naar u verzonden moet worden komen hier nog €6,05 administratie en €8,60 Euro verzendkosten bij en dan wordt deze aangetekend naar u verstuurd.

4. Invullen van het schadeformulier & serviceformulier
U kunt nu het serviceformulier invullen en uitprinten, deze dient u samen met uw smartphone te verzenden naar het adres welke u op de klantenservice pagina kunt vinden. Wanneer u het formulier niet kunt printen kunt u het formulier natuurlijk ook overnemen op papier.

   
Bedrijfsnaam
Vul uw Bedrijfsnaam in
Volledige naam (*)
Vul uw Volledige naam in!
Adres (*)
Vul uw adres in!
Postcode (*)
Vul uw postcode in!
Woonplaats (*)
Vul uw Woonplaats in!
Land (*)
Vul uw Land in!
Telefoonnummer (*)
Vul uw Telefoonnummer in!
Emailadres (*)
Ongeldig email adres!
Serial Nummer
Vul usmartphones serial number in!
Inlogcode (*)
Vul inlogcode (indien aanwezig op uw smartphone)
(indien aanwezig op uw smartphone, moeten we weten)
Simkaart code
Ongeldige invoer
(indien aanwezig op uw smartphone)
Type selectie (*)
Selecteer uw type smartphone in!
Selecteer type van uw toestel
Gekozen reparatie (*)
Ongeldige invoer
Klachtomschrijving (*)
Vul uw Klachtomschrijving in!
Hoe heeft u ons gevonden (*)
Aub. selecteren
Algemene voorwaarden (*)
Klik op de knop afdrukken om uw service formulier uit te printen. Daarna klik op de knop verzenden!
Captcha (*) Captcha
Ongeldige invoer